fbpx

Stwórz LANDING PAGE
zgodny z prawem!

Stwórz LANDING PAGE
zgodny z prawem!

Jeżeli nie chcesz zapisywać się do naszego biuletynu mailowego i otrzymywać ciekawych informacji o działalności fundacji oraz materiałów edukacyjnych, napisz do nas na biuro@instytutprawamody.pl.

Dla kogo jest ten ebook

  • dla marketerów i agencji marketingowych,
  • dla osób, które chcą sprzedawać swoje produkty poprzez strony lądowania,
  • dla blogerów i influencerów, którzy chcą rozdawać bezpłatne treści w zamian za dane osobowe,
  • dla osób, które prowadzą zapis do newslettera w zamian za darmowe treści,
  • i dla każdego, kto buduje lub prowadzi landing page!

“Choć strony typu landing page są z reguły bardzo proste, w ich działaniu zdecydowanie trzeba uwzględnić aspekty prawne.”

Spis treści

  1. Wprowadzenie
  2. Czym jest landing page?
  3. Landing page a RODO
  4. Landing page a zapis do newslettera
  5. Jak powinny wyglądać checkbox’y wdrożone na landing page

  6. Landing page a pliki cookies
  7. Podsumowanie

O Autorze

Arkadiusz Szczudło

Prawnik, wspólnik kancelarii Creativa, Wiceprezes Instytutu Prawa Mody, przedsiębiorca, mentor i twórca internetowy.

Już od dobrych 7 lat pomagam branży kreatywnej, w tym odzieżowej — wspierając ją i edukując w obszarach biznesu i Prawa Mody (Fashion Law).

Zapewniam wsparcie w kwestiach dotyczących nowych technologii, wdrożenia RODO, e‑commerce, czy ochrony własności intelektualnej. Pomogę Ci w zagadnieniach związanych z ochroną marki, a także w walce z nieuczciwą konkurencją, również na rynku chińskim.