fbpx

Prasówka #135

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Jak co tydzień w czwartek publikujemy nasz przegląd prasowy! W tym tygodniu przeczytacie o podwyżkach cen u Chanel, wyroku kończącym sprawę „Bayer Full” o naruszenie praw autorskich do utworu „Tawerna pod Pijaną Zgrają”, rejestracji stołu do wyświetlania produktów jako znaku towarowego przez Glossier oraz przyszłości branży modowej w związku z nowym projektem Facebooka!

1. Kolejne podwyżki cen u Chanel

Cieszący się niesłabnącą sławą francuski dom mody Chanel po raz trzeci od początku pandemii podnosi ceny swoich produktów. Firmowy rzecznik prasowy zakomunikował, że ekskluzywność wymaga dostosowania do realiów wskazując równocześnie, że inne marki produktów premium zachowują się podobnie. Jak zareagują na to konsumenci? 

Czytaj dalej

2. Wyrok Sądu Apelacyjnego kończy sprawę Sławomira Świerzyńskiego z „Bayer Full”

Sąd Apelacyjny w Łodzi wydał wyrok kończąc postępowanie w sprawie naruszeń praw autorskich do utrowu „Tawerna pod Pijaną Zgrają”. Zgodnie z orzeczeniem Sąd utrzymał w mocy wyrok z pierwszej instancji w myśl którego Sławomir Świerzyński musi przeprosić autora utworu oraz zaprzestać jego rozpowszechniania.

Czytaj dalej

3. Glossier chce zarejestrować stół do wyświetlania produktów jako znak towarowy

Glossier po trudnym czasie pandemii zapowiada powrót do sprzedaży, ze szczególnym naciskiem na sprzedaż detaliczną. Oprócz planów otworzenia 3 nowych sklepów i wzmocnienia pozycji sprzedażowej w Nowym Jorku, Glossier zapowiada skupienie się na kliencie detalicznym. Wyrazem tego jest między innymi chęć zarejestrowania stołu do wyświetlania produktów jako znaku towarowego.

Czytaj dalej

4. Meta a branża modowa

Odświeżenie marki Facebooka, które zapowiedział Zuckerberg może wywrzeć wpływ również na sektor mody! W nowej wirtualnej rzeczywistości ma być dostępna między innymi możliwość kupowania ubrań znanych marek dla awatarów. Internauci podejrzewają współpracę platformy internetowej z hiszpańską firmą Balenciaga. Internetowa, wirtualna odzież może kiedyś stać się poważną konkurencją branżową.

Czytaj dalej

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x