fbpx

Prasówka #139

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Jak w każdy czwartek zapraszamy na nasz przegląd prasowy! Dziś przeczytacie między innymi o dywagacjach na temat ograniczeń sprzedaży wprowadzonych przez Chanel, prognozowanych zmianach dla rynku e‑commerce w związku z kupowaniem na raty, kosztach procesowych w 2022 r. oraz kluczowej roli sektora e‑commerce w nowym planie sprzedażowym PRADY! 

1. Chanel wprowadza ograniczenia sprzedaży? 

Prezes Chanel ds. mody – Bruno Pavlovsky jednoznacznie oświadcza, że Chanel wbrew pogłoskom, które w ostatnim czasie urosły do naprawdę ogromnych rozmiarów, nie wprowadza żadnych ograniczeń sprzedaży w swoich produktach. Jak komentuje Pavlovsky – „niedobory” produktowe spowodowane są tylko i wyłącznie rosnącym zainteresowaniem na produkty marki Chanel, z czego dom mody jest niezwykle dumny. Chętnych do kupowania jest znacznie więcej niż możliwości produkcji, stąd mylne wrażenie o ograniczonej sprzedaży. 

Czytaj dalej

2. Zakupy na raty przez internet – zmiana ustawy wpłynie niekorzystnie na rynek e‑commerce 

Rządowy projekt zmiany ustawy antylichwiarskiej wprowadzić ma artykuł w myśl którego kredyt konsumencki nie będzie już tak łatwo dostępny jak dotychczas. Przy jego udzielaniu konieczne będzie podanie szeregu dodatkowych informacji i ocenieniu zdolności kredytowej konsumenta. Może się okazać, że wstrząśnie to światem e‑commerce, gdyż bardzo wiele osób do tej pory korzystało z finansowania zakupów internetowych w sposób ratalny. Wszystkie sklepy odzieżowe świadczące usługę zakupów online i kredytu konsumenckiego muszą mieć się na baczności.

Czytaj dalej

3. Koszty zastępstwa procesowego w 2022 roku 

Jeśli Twoja marka odzieżowa planuje wszczęcie spraw sądowych w nadchodzącym roku dobrze jest zorientować się w kosztach zastępstwa procesowego jakie obowiązywać będą w 2022 r. Nie zmieniły się one w stosunku do zeszłego roku, dlatego spokojnie można dalej kontynuować swoje działania bez ryzyka poniesienia większych nakładów finansowych na dochodzenie swoich praw. 

Czytaj dalej

4. Kluczowa rola e‑commerce w nowym planie rozwoju PRADY

PRADA postawiła na e‑commerce – znany włoski dom mody oświadczył, że głównym elementem nowych strategii sprzedażowych będzie klient cyfrowy i zakupy przez Internet. W tym celu PRADA zainstalowała już nowe chatboty, które bazując na sztucznej inteligencji mają pomóc w rozwiązywaniu problemów klientów. Głównym rejonem zainteresowania firmy stały się Chiny, gdzie rynek e‑commerce jest jednym z najbardziej rozwiniętych na świecie. 

Czytaj dalej

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x