fbpx

Czy wiesz, że praca marketingowca wiąże się z szeregiem aspektów prawnych, które musisz brać pod uwagę?

Budujesz landing page dla klientów? Organizujesz konkursy? Tworzysz dla nich treści marketingowe?

To spotkanie jest dla Ciebie 🙂

BEZPŁATNE SPOTKANIE ON-LINE

Jak pomogliśmy wygrać Klientowi z nieuczciwą konkurencją — nasze case study

25 marca, czwartek o 20:00

Dołącz do naszego bezpłatnego spotkania!

Podaj poniżej e‑mail, na który otrzymasz potwierdzenie zapisu.

Jeżeli nie chcesz zapisywać się do naszego biuletynu mailowego i otrzymywać ciekawych informacji o działalności fundacji oraz materiałów edukacyjnych, napisz do nas na biuro@instytutprawamody.pl.

Dla kogo jest to spotkanie?

  • dla właścicieli marek odzieżowych, kreatywnych, pracowników tych marek, dla projektantów ubioru, designu, dla wszystkich, którzy mają problemy z nieuczciwą konkurencją,
  • gdy szukasz legalnych rozwiązań na walkę z nieuczciwą konkurencją,
  • gdy ktoś skopiował Ciebie ale nie wiesz, co możesz z tym zrobić,
  • gdy Klienci lub konkurencja napisali negatywne bezprawne komentarze i chcesz dowiedzieć się, jak możesz z tym walczyć.

 Już w czwartek 25 marca
o 20:00
 dowiecie się więcej:

  • o jakie prawne aspekty należy zadbać przy zakładaniu i prowadzeniu działalności, tak, aby dochodzenie roszczeń od Twojej konkurencji było prostsze?
  • jak działać zgodnie z prawem, żeby nie zostać posądzonym o naruszanie cudzych praw?

Jeżeli któraś z tych kwestii Cię zainteresowała, to o koniecznie dołącz do nas już 25 marca.

Podczas spotkania przedstawimy case study Klienta i jego problem z nieuczciwą konkurencją.

Opowiemy też o tym, o co trzeba zadbać prowadząc działalność, żeby móc łatwiej i szybciej dochodzić swoich praw, jak również na co trzeba uważać, żeby nie narazić się na zarzuty innych przedsiębiorców.

Spotkanie poprowadzą:

Magdalena Korol

Adwokatka, wspólniczka kancelarii Creativa, Prezeska Instytutu Prawa Mody, przedsiębiorczyni i mentorka.

Adwokatka od prawie dekady, od ponad 7 lat wspieram branżę odzieżową promując i edukując ją w obszarze Prawa Mody (Fashion Law).

Pomogę Ci w zagadnieniach związanych z ochroną marki, prawami autorskimi, wizerunkiem i dobrami osobistymi, znakami towarowymi, a także czynami nieuczciwej konkurencji.

Wybrane projekty:

  • obsługa prawna jednej z wiodących w Europie środkowo–wschodniej grup z branży odzieżowej,
  • obsługa największej w Polsce platformy dedykowanej odzieży używanej opartej o założenia gospodarki obiegu zamkniętego,
  • obsługa prawna najbardziej poczytnego biznesowego serwisu internetowego traktującego o branży mody,
  • obsługa prawna największej biznesowej organizacji kobiecej w Polsce,
  • współtworzenie najpopularniejszego bloga o prawie dla branży mody – prawowmodzie.pl.

Arkadiusz Szczudło

Adwokat, wspólnik kancelarii Creativa, Wiceprezes Instytutu Prawa Mody, przedsiębiorca, mentor i twórca internetowy.

Zapewniam wsparcie w kwestiach dotyczących nowych technologii, wdrożenia RODO, e‑commerce, czy ochrony własności intelektualnej. Pomogę Ci w zagadnieniach związanych z ochroną marki, a także w walce z nieuczciwą konkurencją, również na rynku chińskim.

Wybrane projekty:

  • wdrożenie prawne u kilkudziesięciu sprzedawców i sklepów internetowych w ramach działalności e‑commerce,
  • nadzorowanie i wdrożenie RODO u kilkudziesięciu podmiotów z branży fashion, IT i health,
  • wsparcie prawne kilkudziesięciu startupów z gałęzi IT i nowych technologii oraz uregulowanie prawne kilkudziesięciu aplikacji mobilnych i webowych, w tym SaaS,
  • kompleksowa pomoc prawna przy przejęciach inwestycyjnych przez podmioty polskie i zagraniczne pod kątem własności intelektualnej i baz danych osobowych.

Opinie o naszych projektach, kursach i wydarzeniach!

Idealny program dla osób rozpoczynających działalność, duże ułatwienie pracy przy dokumentach w sklepie i gwarancja dobrego startu. Bardzo dobre narzędzie do wyjaśnienia kwestii, o których czasem się nie pomyślało i wypłynęły od innych uczestników. Wszystko mi się podoba i nie mam nic do zarzucenia :)”

- Magda Bortkiewicz, uczestniczka I edycji Programu

“Dobre podsumowanie (sesja grupowa Q&A) oraz fajnie prowadzony“

- Krzysztof, uczestnik I edycji Programu

“Pomocny, dobry pomysł, dużo przydatnych materiałów“

- Leszek, uczestnik I edycji Programu

“Cóż tu dużo mówić: polecam na maksa ten kurs bo bardzo szybko i kosztownie można się przekonać jak zaniedbanie tego tematu może odbić się przy samodzielnym prowadzeniu firmy.“

- Maria, uczestniczka I i II edycji kursu e‑Akademia

“Jestem bardzo zadowolona z kursu, super pomysł z pokazywaniem wypełniania formularzy (jestem po lekcjach mec. Klaudii Wierzbickiej). Dla studenta prawa bardzo praktyczne lekcje, a co dopiero dla laika, który zajmuje się branżą kreatywna. Świetna robota!“

- Alicja, uczestniczka I edycji kursu w 2018 roku

“Jestem niesamowicie wdzięczna za możliwość udziału w kursie, ogrom wiedzy oraz inspiracji! Fantastyczny prawniczy team! <3 Wiedza, który w sposób fundamentalny umożliwia budowanie świadomości biznesowej. Rewelacyjni prowadzący, dużo konkretów.”

- Judyta, właścicielka marki modowej

“Wydarzenie poprowadzone niezwykle profesjonalnie. Fantastyczni goście, którzy przekazali ogrom wiedzy”

- Ania, social media manager

“Bardzo wysoko oceniam poziom merytoryczny i organizacyjny.”

- Uczestnik 45+ lat, właściciel marki modowej

“Wspaniała inicjatywa, inspirujący ludzie, ogrom wartości merytorycznej. Czekam na dalsze edycje szkolenia. Dziękuję tym samym ogromnie i życzę spełnienia marzeń oraz pozytywnego realizmu, pomimo panującej sytuacji z koronaświrusem :)”

- Sylwia, projektantka mody

“Pani Magdalena Korol — niesamowicie profesjonalnie, fachowo i sympatycznie. Pan Arkadiusz Szczudlo — świetne prowadzenie i nawet temat Rodo brzmiał ciekawie:)”

- Agnieszka, Talent researcher & manager

“Bardzo dużo przydanych treści przekazanych przystępnym językiem:) Świetnie, że jest możliwość zadawania pytań i uzyskania odpowiedzi podanych zrozumiałym językiem 🙂 Nawet na najprostsze pytania. Spotkania Q&A są super (dobrze też, że są dostępne nagrania dla tych, co nie mogli być).”

- uczestniczka I edycji Programu

“Bardzo pomocny, przystępny i zaoszczędza pełno czasu“

- uczestniczka I edycji Programu

“Podobał mi się pod względem merytorycznym, jak i prowadzenia, tzn. osoby, które występowały nadawały się do tego, dzięki temu przyjemnie się słuchało.

Właściwie ciężko mi wskazać, co mi nie odpowiadało w kursie, wydaje mi się, że spełnił moje oczekiwania. Moim zdaniem kurs był przygotowany dobrze, z góry ułożone tematy są realizowane, można sobie odtwarzać po kilka razy, co jest plusem, w wybranej dowolnie kolejności.

Technicznie kurs naprawdę działał świetnie, żadnych problemów nie było, nawet zmiana hasła szybko i pomyślnie została zrobiona.”

- Magdalena, uczestniczka I i II edycji kursu e‑Akademia

“Mam ogólnie bardzo pozytywne wrażenia, przede wszystkim do pasji, którą przekazali nam wszyscy prelegenci. Oprócz ogromnej wiedzy i doświadczenia, którym się podzielili zostawili też moc pomysłów, inspiracji i chęci do działania. Świetne doświadczenie, dla kogoś na początku swojej drogi w świecie mody, tak jak ja.”

- Uczestniczka 29–35 lat, właścicielka marki modowej

“Wykłady prawnicze — zagadnienia na nich poruszane były tłumaczone w przystępny sposób, byłam oczarowana. Nigdy wcześniej nikt nie wytłumaczył mi zagadnień prawa autorskiego tak, bym w pełni je zrozumiała. Wykłady prelegentów — inspirujące, skłaniające do refleksji, pokazujące, że można zmienić swoje życie, być spełnionym człowiekiem i nie bać się realizować marzeń i planów.”

- Weronika, Edytorka modowa

“Super robota, bardzo mnie ujęła atmosfera ciepła i otwartości oraz Wasze relacje. Zero nadmuchania i wyrachowania. Poczułam się zaproszona do kontaktu, taka troska bez względu na status kursantów.”

- Agnieszka, właścicielka marki modowej

“Tego brakowało w naszej branży! Merytoryczne studium wiedzy dostępne dla każdego. Wykład Arkadiusza Szczudło na temat pisania regulaminów najbardziej zapadł mi w pamięci :)”

- Lidia, Agentka